About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ 20ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΡΦΟΥΛΑΚΗ
από τους μαθητές του Ε1

- Θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε τι δυσκολίες συναντάτε στην δουλειά σας.
- Η διευθύντρια ενός σχολείου συναντά πολλές δυσκολίες γιατί έχει να επιλύσει οργανωτικά και διαδικαστικά θέματα π.χ. κτιριακά προβλήματα, ωρολόγιο πρόγραμμα, συμπεριφορά μαθητών κ.λπ.
- Πώς είναι η σχέση σας με την διευθύντρια του 56ου Δ.Σχ.;
- Με την κυρία Πρωτογεράκη συνεργαζόμαστε πολύ καλά. Έχουμε μοιραστεί τις ευθύνες του σχολείου για την καλύτερη λειτουργία του.
- Πόσα χρόνια εργάζεστε σαν δασκάλα και πόσα σαν διευθύντρια;
- Συνολικά εργάζομαι 27 χρόνια,από τα οποία τα 9 είμαι διευθύντρια.
- Σε ποιό σχολείο ήσασταν πριν;
- Ήμουν στο 16ο Δ.Σχ. Ηρακλείου
- Τι σας αρέσει πιο πολύ στο σχολείο μας;
- Μ΄ αρέσει που είναι καινούριο και έχει μεγάλες αίθουσες εξοπλισμένες με προτζέκτορες. Θα ήθελα μόνο να έχει μεγαλύτερη αυλή.
- Ποιό είναι το αγαπημένο σας σχολείο από αυτά που έχετε διδάξει ως τώρα;
- Το σχολείο του Μοχού ,γιατί εκεί ήμουν μαθήτρια.
- Ποιά είναι η αγαπημένη σας απασχόληση;
- Να ζωγραφίζω μαζί με τα παιδιά.
- Τι θέλατε να γίνετε όταν ήσασταν παιδί;
- Δικηγόρος.
- Πού μεγαλώσατε και που μένετε;
- Μεγάλωσα στον Μοχό και μένω στη Σταλίδα.
- Τα παιδικά σας χρόνια ήταν ωραία;
- Ναι, γιατί η γειτονιά μου είχε πολλά παιδιά.
- Αθλείστε;
- Κάνω ποδήλατο και περπατώ στην παραλία.
- Σας αρέσει το διάβασμα;
- Ναι, πολύ. Οι βιβλιοθήκες μου είναι γεμάτες βιβλία.
- Σας αρέσουν τα ταξίδια;
- Ναι, έχω ταξιδέψει σε όλα σχεδόν τα μέρη της Ελλάδας, και στο εξωτερικό.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου