About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από προπονήτρια ενόργανης, την κ. Σάντρα

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Ζωή Π.
Το άθλημα με το οποίο ασχολούμαι είναι η ενόργανη γυμναστική και μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ! Αποφάσισα λοιπόν να πάρω μια συνέντευξη από την προπονήτριά μου την Κυρία Σάντρα στον ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟ Γ.Σ.Η. (Γυμναστικό Σύλλογο Ηρακλείου) ! Μπορείτε να τη διαβάσετε!!!

- Γεια σας Κυρία Σάντρα! Σας ευχαριστώ που δώσατε λίγο χρόνο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου! Από πότε αρχίσατε να ασχολείστε με την ενόργανη γυμναστική και τον αθλητισμό;

- Από 2,5 χρονών, κάθε μέρα έκανα μία ώρα σκληρή προπόνηση. Από τα 10 και μετά έγινε 8ωρη η προπόνηση που σημαίνει: μόνο σχολείο και ενόργανη! Υπήρχαν πολλές θυσίες στη ζωή μου, από φαγητά μέχρι διασκέδαση.

- Πώς αποφασίσατε να γίνετε προπονήτρια;

- Αποφάσισα να γίνω προπονήτρια όταν έχασα τον προπονητή μου στα 14 μου και τότε είπα ότι θα ακολουθήσω τα βήματά του.

- Ποια ήταν η πρώτη σας μαθήτρια και ποιος ήταν ο πρώτος σας μαθητής;

-Η πρώτη μου μαθήτρια ήταν στη Σερβία και την έλεγαν Σάντρα!!! Ο πρώτος μου μαθητής ήταν εδώ στην Ελλάδα, ο Γιάννης Κωνσταντινομανολάκης!

- Σε πόσους αγώνες έχετε πάει και που;

- Έχω πάει σε πολλούς στην Σερβία και πριν το Πανευρωπαϊκό σκοτώνεται ο προπονητής μου και δούλευα για λίγο καιρό με άλλους, αλλά δεν μου έβγαινε τίποτα γιατί ήθελα τον δικό μου άγγελο προπονητή μου!

- Σας αρέσει αυτό που κάνετε;

- Πάρα, μα πάρα πολύ γιατί απλά η δουλειά μου είναι η ζωή μου! Θα ήθελα να δώσω μήνυμα στα παιδιά να γυμνάζονται όσο μπορούν!

-Σας ευχαριστώ πολύ Κυρία Σάντρα για το χρόνο σας και ελπίζουμε να συνεχίσετε μια καταπληκτική προπονήτρια, όπως δηλαδή είστε για εμένα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου