About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η μαγεία των Χριστουγέννων... έκανε το θαύμα της!!

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Ιωάννα Μ.
Πλησίαζαν Χριστούγεννα. Αυτή τη χρονιά θα κάναμε ρεβεγιόν σπίτι μας. Έτσι, οι δουλειές είχαν αρχίσει από νωρίς. Γενική καθαριότητα στο σπίτι, προετοιμασία της λίστας για το γιορτινό τραπέζι, για τα γλυκά όπως και της λίστας των δώρων που θα ανταλλάζαμε. 
Οι μέρες κύλησαν σαν νεράκι και έφτασε η παραμονή των Χριστουγέννων. Εκείνη τη μέρα όλα έδειχναν υπέροχα. Οι ετοιμασίες για το βράδυ είχαν ξεκινήσει από το πρωί. Το σπίτι είχε μοσχομυρίσει από τους λαχταριστούς κουραμπιέδες και η γαλοπούλα με τη νοστιμότατη γέμιση περίμενε υπομονετικά τη σειρά της για να μπει στο φούρνο. Και αφού η μαμά είχε αναλάβει την κουζίνα εγώ με την αδελφή μου αναλάβαμε να διακοσμήσουμε το χώρο και να βρούμε χριστουγεννιάτικη μουσική για το βράδυ.


Το δέντρο με τα φανταχτερά στολίδια του και τα χρωματιστά λαμπάκια είχε την τιμητική θέση στο κέντρο του σαλονιού και από κάτω η φάτνη με το Χριστούλη. 

Από την προηγούμενη μέρα είχε αρχίσει να χιονίζει και τώρα το είχε στρώσει για τα καλά. Καθώς χάζευα από το παράθυρο μου το χιόνι είδα ότι είχαν μαζευτεί τα παιδιά της γειτονιάς και έπαιζαν χιονοπόλεμο. Αμέσως, αφού ρώτησα τη μαμά, βγήκα τρέχοντας έξω να πάω στην παρέα τους. Περάσαμε τέλεια. Στο τέλος φτιάξαμε και ένα μεγάλο χιονάνθρωπο. Του βάλαμε ξυλαράκια για χέρια, καρότο για μύτη, δυο πετρούλες για μάτια και ένα κόκκινο σκουφί. Ήταν απίθανος! Όταν μπήκα σπίτι, η μαμά μ’ έστειλε στο δωμάτιο μου να αλλάξω αμέσως ρούχα γιατί είχα ξεπαγιάσει. 

Το βράδυ είχε φτάσει. Το τραπέζι ήταν στρωμένο με το καλό τραπεζομάντιλο, τα κρυστάλλινα ποτήρια, το πορσελάνινο σερβίτσιο και στη μέση είχαμε στολίσει αποξηραμένα φρούτα, λουλούδια, κεριά και ένα στεφάνι από γκι. Ο μπαμπάς είχε ανάψει από νωρίς το τζάκι και τώρα ζέσταινε και ομόρφαινε την ατμόσφαιρα. Βεβαία ο μπαμπάς δε σκέφτηκε πως θα κατέβαινε ο Αϊ Βασίλης μέσα από τη φλεγόμενη καμινάδα αλλά αυτό θα το συζητούσαμε αργότερα. Έπρεπε να βρω έναν τρόπο να ειδοποιήσω τον Αϊ Βασίλη πριν καεί και δε μου αφήσει δώρο. 
Είχα μεγάλη αγωνία. Όταν άκουσα κόρνες και φωνές κατάλαβα ότι οι καλεσμένοι μας μόλις είχαν φτάσει. Στην είσοδο αγκαλιαστήκαμε όλοι μεταξύ μας, ανταλλάξαμε ευχές, φιλιά, ένα δυο μου έσφιξαν το μάγουλο «μα καλά πως μεγάλωσε έτσι αυτό;» και χαμογελαστοί μπήκαμε μέσα. Να θυμηθώ επίσης να πω στη μαμά ότι δεν μου άρεσε καθόλου αυτό. 
Καθίσαμε στο τραπέζι, είπαμε τα νέα, φάγαμε, γελάσαμε και όταν χορτάσαμε οι μεγάλοι πήγαν στο τζάκι για ένα ποτό και εμείς τα παιδιά στο παιδικό δωμάτιο να παίξουμε. 
Αφού πέρασε η ώρα οι καλεσμένοι ετοιμάστηκαν να φύγουν. Η μαμά μ’ έστειλε για ύπνο γιατί θα σηκωνόμασταν πολύ πρωί για την εκκλησία. Ήμουν πολύ κουρασμένη που δεν είχα αντοχή να αρνηθώ έστω για λίγο. 
Εκεί που κοιμόμουν άκουσα θόρυβο από το τζάμι. Σαν κάποιος να καλούσε σε βοήθεια. Σηκώθηκα αμέσως και κοίταξα έξω. Τι να δω; Το έλκηθρο του Αϊ Βασίλη γεμάτο δώρα και τους αγαπημένους του ταράνδους που κουνούσαν τα καμπανάκια τους . Άνοιξα το τζάμι να μου χτυπήσει αέρας μπας και ξυπνήσω και τότε άκουσα ''και τώρα εγώ πως θα μπω; Με αναμμένο τζάκι θέλουν να κάψω τη στολή μου; Κάποιος μου έκανε πλάκα ..δεν μπορεί!!'' Έτριψα τα ματιά μου και τα πάντα ήταν ακόμα εκεί. 
Αμέσως σκέφτηκα. Το τζάκι! Είχα ξεχάσει να πω στον μπαμπά μου να το σβήσει. Να τα μας τώρα. Έχει γούστο να μην πάρω δώρο. Πετάχτηκα σχεδόν έξω και άρχισα να φωνάζω «από δω.. από δω από το παράθυρο» 
Έστρεψαν όλοι τα μάτια τους καταπάνω μου. Ο Αι Βασίλης με κοίταξε για μια στιγμή και αμέσως γέλασε ΧΟΧΟΧΟΧΟ.. φυσικά μικρή θα πάρεις το δώρο σου μη φοβάσαι, αυτό δε σκέφτηκες; τόσα χρόνια ξέρω να προσέχω αλλά μιας και ξύπνησες δεν έρχεσαι για βοηθός μου; Δε το σκέφτηκα καν! Πέρασα ένα φανταστικό βράδυ. Πέταξα ψηλά πάνω από τις στέγες, κοντά στ’ αστέρια. Μοιράσαμε ένα φορτηγό δώρα και στο τέλος με άφησαν πίσω στο κρεβάτι μου. 
Το πρωί φυσικά δεν είχα ξυπνημό. Η μαμά φώναζε ότι έπρεπε να σηκωθούμε αλλά άντε τώρα να εξηγήσεις τι έκανα όλο το βράδυ. Σιγά που θα με πίστευε. 
Σηκώθηκα αργά ντύθηκα και πήγαμε στην εκκλησία για να γιορτάσουμε τη γέννηση του Χριστού. Όταν επιστρέψαμε κοίταξα κάτω από το δέντρο. Υπήρχε ένα δώρο για μένα χωμένο μέσα μέσα. Μάλλον δε θα το είχα παρατηρήσει το βράδυ. Έτρεξα στη μαμά να της πω ευχαριστώ. Εκείνη με κοίταξε απορημένη. «Για ποιο δώρο μιλάς; Χτες από την κούραση δεν πρόλαβα να βάλω τα δώρα σου κάτω από το δέντρο» 
Μα τότε;… Βέβαια! Η μαγεία των Χριστουγέννων έκανε το θαύμα της!

(Γι' αυτήν την ιστορία είχαν δοθεί οι λέξεις: χριστουγεννιάτικο δέντρο, στολίδια, φάτνη, γαλοπούλα, κουραμπιέδες, Αϊ-Βασίλης, έλκυθρο, χιονάνθρωπος, δώρα, τάρανδος, ευχές, καμινάδα, τζάκι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου