About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Μια ...διαφορετική συνέντευξη


 απο τους ρεπόρτερ 

Συνέντευξη από τον Spiderman 

    Προχθές συνάντησα στο δρόμο τον Spiderman λίγο βιαστικό και τον ρώτησα:
-Που πηγαίνετε;  και μου απάντησε :
 -Βιάζομαι και πάω να πιάσω κάτι κλέφτες που ληστεύουν την τράπεζα λίγο πιο κάτω.   Μετά τον ρώτησα: 
-Έχετε λίγο χρόνο να σας πάρω μια μικρή συνέντευξη, γιατί αυτόν τον καιρό στην ηλεκτρονική εφημερίδα της τάξης μας "ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ" εγώ με κάτι φίλους μου έχουμε αναλάβει την κατηγορία συνεντεύξεις ; και  μου απάντησε : 
- Αν είναι μικρή και σύντομη η συνέντευξη δεν έχω πρόβλημα. 
-Ωραία ας αρχίσουμε.
 Πως προέκυψε και μπορείτε να πετάτε ιστό αράχνης και να έχετε τόση δύναμη;
 -Στο γυμνάσιο, σε ένα πείραμα που έκανα ,με τσίμπησε μια ραδιενεργό αράχνη και από τότε μπορώ να σηκώνω ακόμα και λεωφορεία.
 -Γιατί αποφασίσατε να κυνηγάτε τους κλέφτες και τους κακούς;
  -Γιατί δεν θεώρησα σωστό να αφήσω αυτό το χάρισμα ανεκμετάλλευτο και γιατί κάθε φορά που πιάνω ένα κλέφτη νιώθω υπερήφανος για τον εαυτό μου.
-Πως νιώθετε όταν βρίσκεστε κρεμασμένος με τον ιστό σας σε κτίρια πάνω από δέκα και είκοσι μέτρα;  - Στην αρχή ήταν λίγο τρομακτικό αλλά από τότε που κατάλαβα ότι είμαι ασφαλής μου φαίνεται πιο πολύ διασκεδαστικό παρά τρομακτικό. Πρέπει να φύγω για να προλάβω να πιάσω τους κλεφτές, εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα. 
-Γεια σας, μην ξεχάσετε να δείτε την ηλεκτρονική εφημερίδα της τάξης μας.
-Οπωσδήποτε

1 σχόλιο:

  1. Καλά έκανε ο κύριος Αποστόλης και το έβαλε στα καλύτερα είναι πολύ ωραίο!!!!





    ΑΠΟ:
    Δαμουλάκης Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή