About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η 9χρονη ChilliVasquez γράφει στον άνθρωπο που την άφησε ανάπηρη…..

απο τις τρεις δημοσιογράφους
 
   Πέρσι η νεαρή ChilliVasquez περπατούσε στο δρόμο του DallasFort-Worth της Αυστραλίας όταν ο 21χρονος JeremySolis λόγω μέθης είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και χτύπησε την άτυχη Chilli . Η μικρή Chilli στο νοσοκομείο ...


πάλεψε με το θάνατο και το νίκησε. Όταν ήταν στο νοσοκομείο σε καλή κατάσταση πλέον η μικρή αποφάσισε να γράψει ένα γράμμα στον άνθρωπο που την άφησε ανάπηρη ελπίζοντας να πάρει απάντηση από τον ίδιο από την φυλακή. 
Έγραφε:
"Δεν θυμάμαι τις πρώτες ημέρες. Δεν μπορούσα να μιλήσω, έτσι έπρεπε να χρησιμοποιήσω τον αντίχειρά μου για να απαντώ με ένα ναι ή ένα όχι" και προσθέτει " Μου έκαναν ακτινογραφίες κάθε μέρα. Μου είχαν τοποθετήσει σωλήνες στο στόμα και τη μύτη. Υπήρξαν στιγμές που ήθελα να κλαίω. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο νοσοκομείο μου έδειξαν πως να περιποιούμαι τον εαυτό μου και να ντύνομαι. Αλλά ακόμα και τώρα είναι δύσκολο. Η μητέρα μου έχει κάνει πολλά για μένα, αλλά εγώ ακόμα προσπαθώ. Υπάρχουν μέρες που φωνάζω γιατί δεν μπορώ να κάνω ότι έκανα στο παρελθόν. Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω, αλλά το χέρι μου έχει αρχίσει να κουράζεται"

Πιστεύω ότι ήταν μια πολλή γενναία κίνηση από το μικρό κορίτσι.

Πηγή http://news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου