About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Μπερδεμένες γατοϊστορίες...

από τον μαθητή του ΣΤ2, Κώστα Π.

    Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν στο δάσος τα στρουμφάκια. Μια μέρα λοιπόν ξύπνησε ο Δρακουμέλ και φώναζε:
-Ψιψινέλ!!!! Μόλις μου ήρθε μια απαίσια ιδέα. 
-Έλα πες μου και θα μείνω με την έννοια. Είπε η Ψιψινέλ. 
-Εσύ θα πάρεις τηλέφωνο όλους τους γάτους να έρθουν εδώ για να πιάσουν τα στρουμφάκια.
-Έλα γάτε Σπιρουνάτε εγώ είμαι η Ψιψινέλ, μπορείς να έρθεις εδώ που σε θέλω;

-Εντάξει θα έρθω σε μια ώρα γεια!

-Έλα παπουτσομένε γάτε ,εδώ Ψιψινέλ, μπορείς να έρθεις εδώ που σε θέλω;

-Φυσικά! Σε μια ώρα θα είμαι εκεί! Γεια.

-Ψιψινέλ!!! Κι άλλες γάτες.

-Ω!! καλά εντάξει θα πάρω ακόμη 2 τηλέφωνα.

……………….

-Αριστόγατες που χαθήκατε εσείς;;

-Εδώ έχουμε τέσσερα παιδιά να παλέψουμε.

-Δε μου λέτε μπορείτε να έρθετε εδώ για μια δουλίτσα με τα παδιά σας;

-Εντάξει θα τα πούμε σε μια ώρα γεια σας!

-Ποιον να πάρω τώρα; Α τον Τομ!......Γεια σου Τομ τι κάνεις;

-Καλά

-Πάντα καλά! Δεν μου λες Τομ! Μπορείς να έρθεις από εδώ για μια δουλειά;

-Ναι σε μια ώρα θα με εκεί γεια!

(Όμως ο Τζέρι τους άκουσε γιατί ο Τομ είχε βάλει ανοιχτή ακρόαση)

(Μετά από μια ώρα)

Ψιψινέλ! Όλες οι γάτες είναι εδώ;

-Ναι ναι!

Ωραία! Τώρα ξαμοληθείτε και ψάξτε τα στρουμφάκια. 

    Τότε ο Τζέρι έτρεξε να τους το πει γιατί αυτός ήξερε που είναι το χωριό τους. Μόλις το έμαθαν τα στρουμφάκια έτρεξαν να κρυφτούν στην μεγάλη βελανιδιά και μόλις πέρασαν οι γάτες και ο Δρακουμέλ από κάτω κρύφτηκαν πάνω πάνω πίσω από τα φύλλα και έτσι δεν τους είδαν. Είπαν τότε τα μικρά γατάκια:

- Μαμά νυστάζουμε!

-Εντάξει! Πάμε να χαιρετίσουμε και φεύγουμε! 

Μετά από λίγη ώρα είπε ο Γάτος Σπιρουνάτος:

- Ψιψινελ και Δρακουμέλ εγώ φεύγω δεν πρόκειται ποτέ να βρούμε τα στρουμφάκια! 

-Να κι εγώ φεύγω γεια σας. 

    Με λίγα λόγια όλοι έφυγαν εκτός από τον Τομ και τον Τζέρι. Μετά ο Τζέρι αποχαιρέτησε τα στρουμφάκια και έφυγε. Ο Τομ είπε:

-Τζίφος, δεν θα βρούμε ποτέ αυτά τα στρουμφάκια εγώ αποχωρώ από την ξεγραμμένη υπόθεση! Φεύγω! 

Κι έτσι έφυγε ο Τομ με τον Τζέρι και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου