About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Μπαίνοντας στη μηχανή του χρόνου...

από τη μαθήτρια του ΣΤ2, Μαρία Κ. 

Κουκάκι 12:40 μ.μ 

Εγώ: Καλημέρα παιδιά! Πώς είστε;

-Σχετικά καλά εσύ;

-Καλά. Γιατί τέτοια μούτρα;

-Η κυρία στο σχολείο μάς έβαλε μία άσκηση σχετικά με το παρελθόν και το μέλλον…

-Δηλαδή;

-Πώς πιστεύουμε ότι ήταν και θα είναι οι άνθρωποι….

-Και που είναι το πρόβλημα σε αυτό;

-Στο ότι δεν έχουμε ιδέα για το πώς ήταν και θα είναι.

-Πφφφ… Και τι θα κάνετε τώρα; Βασικά..Νομίζω ότι μπορώ να σας βοηθήσω… O θείος μου βλέπετε είναι επιστήμονας και σίγουρα θα έχει κάποια απάντηση στην ερώτηση σας!

-Ε τι καθόμαστε λοιπόν πάμε…

Κηφισιά 2:15 μ.μ

Φτάνοντας στο σπίτι του θείου κάναμε τις ερωτήσεις που θέλαμε και μας απάντησε:

-Μπορώ να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σας αλλά τι θα λέγατε να τις λύνατε από μόνοι σας;

-Μα πως;…

-Ελάτε μαζί μου..

Αυτό είναι μια χρονομηχανή με την οποία μπορείτε να ταξιδέψετε πίσω στον χρόνο!

-Δηλαδή πού;

-Όχι πού παιδιά, πότε! Λοιπόν η επιλογή είναι δική σας ..Μαρία έλα εδώ και πάρε αυτό !Σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια θα φωνάξετε 3 φορές το όνομα ενός ήρωα από παραμύθι!

-Εντάξει..Φύγαμε παιδιά!!

Γαλλία 1790 

-Μα καλά που βρισκόμαστε;

-Τι σε νοιάζει; Υπάρχουν τόσες τούρτες γύρω! ΑΣ ΦΑΜΕΕ!!

-ΚΑΛΕΕ ποια μου θυμίζει αυτή η κυρία που μιλάει με τους άλλους γύρω γύρω; Με την Μαρία Αντουανέτα. Κάποιοι αγριεμένοι άνθρωποι είναι εξώ.

ΟΛΟΙ ΕΞΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

-Το ακούσατε αυτό; Μα που βρισκόμαστε;;

-Παιδιά δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά νομίζω ότι βρισκόμαστε στη Γαλλική Επανάσταση

-ΕΕΕ ΟΧΙΙΙΙ

-Ε ΝΑΙΙΙ…δεν το λέω συχνά αλλάα..ωραία θα περάσουμε και σήμερα…

-Και πριν κάμποσα χρόνια θες να πεις.

-Παναγία μου μας κυνηγάνε…

ΤΡΕΞΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!

-Μισό λεπτό… ο κακός ο λύκος, ο κακός ο λύκος, ο κακός ο λύκος

-Μαρία τι λες; 

ΜΠΟΥΜΜΜΜΜΜ!!!!!!

-Ο κακός λύκος! Μα καλά πως βρέθηκε εδώ;

-Μου το είχε πει ο θείος! Ήταν ανάγκη να το κάνω! 

-ΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μην πειράξετε τα παιδιά αλλιώς θα έχετε να κάνετε μαζί μου!!!!

-ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

-ΧΑΧΑΧ..Τους τρομάξαμε! Ας πληκτρολογήσουμε μια άλλη ημερομηνία!!

ΜΑΡΤΙΟΣ 2030

-Βλέπετε όλοι αυτό που βλέπω ;

-Αν εννοείς το ότι βρισκόμαστε σε μέρος φωτογράφισης διάσημων χορευτών στο Λονδίνο ε τότε ναι! Ει Μαρία, τσέκαρε την κοπέλα εκεί μοιάζει υπερβολικά με εσένα !

-Έχεις δίκιο! Και δες απέναντι… αυτοί οι τύποι εκεί πέρα μοιάζουν με εσάς!

-Κάτι μου λέει ότι είμαστε στο μέλλον!

-Κι εμένα το ίδιο!

-Έρχεται το ολόγραμμα της Μαρίας μαζί με έναν άλλο! Γρήγορα κρυφτείτε!!!!!

-Λοιπόν κ.Μαρία από όσο γνωρίζετε έχετε μια μεγάλη ανταγωνίστρια από την Νορβηγία στο σημερινό αγώνα!

-Το ξέρω αλλά φοβάμαι για το πώς θα εξελιχτεί όλο αυτό!!!!! :((( 

-Καλεεε η φωνή μου είναι αυτή; Πολύ καλύτερη από αυτή που έχω τώρα 

_Ακούσατε κάτι;

-Έτσι νομίζω! ΑΑΑΑΑ ποιοι είστε εσείς; Μα καλά τι λέω! Πώς γίνεται αυτό; Πως επιστρέψατε στα παιδικά χρόνιαα;;

-Έχουμε έρθει από το παρελθόν το δικό σας και το παρόν το δικό μας! 

-Μάλιστα…….

ΙΟΥΙΟΥΙΟΥΙΟΥΙΟΥ…….

-Χτυπάει ο συναγερμός!!!!Σεισμός!!!!!!

-Βοήθειααααα! Κουνάει πάρα πολύυυυυυ!!!!Αουτς! Πέφτουν τα πράγματα! Και κάτι έπεσε στο πόδι μου.

-Ευπραξία πιάσεεε! Και πες 3 φορές το όνομα ενός ήρωα παραμυθιού για να μας σώσει!!!!!

-Θα προσπαθήσω!!!!Κουνάει πάρα πολύυυυυυ!!!! Πινόκιο Πινόκιο Πινόκιο !!

-Τι να τον κάνουμε τον Πινόκιο!

-Ξέρω τι λέω.

ΜΠΟΥΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

-Πινόκιο προσπάθησε να πεις όσα πιο πολλά ψέματα μπορείς!!!

-Είπα 13 ψέματα!

-Ωραία τώρα βάλε την μύτη σου εκεί, Με το 3 πηδάμε στην χρονομηχανή! 1..2..3..

Παφ πουφ καμπουμ….

-Επιτέλους φτάσαμε πίσω!!!!!θειέεεε !!!

-Λοιπόν παιδιά μου; Σας λύθηκε η απορία;

-Ουυυ φυσικά!

-Ήμουν σίγουρος, Άντε πηγαίνετε στα σπίτια σας να ξεκουραστείτε τώρα…

-Αυτό θα κάνουμε γεια σου θείε  σε ευχαριστούμε και πάλι!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου