About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την κ. Ειρήνη Μαθιουδάκη, χημικό και συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας

από τον μαθητή του Ε2, Γιώργο Ασ.
 Αυτή είναι η συνέντευξη που πήρα από την κ. Ειρήνη Μαθιουδάκη. Έχω διαβάσει τα βιβλία της και σκέφτηκα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να μάθω, αλλά και να γνωρίσετε και εσεις, πως γράφονται τα βιβλία για τα παιδιά.

- Γιατί γίνατε συγγραφέας παιδικών βιβλίων ;

- Η λογοτεχνία είναι ένα θέμα που με γοήτευε από μικρή ηλικία , μέσα από την ανάγνωση βιβλίων και παραμυθιών .Μεγαλώνοντας ανακάλυψα το πόσο όμορφη είναι η παραγωγή των δικών μας κείμενων , που ουσιαστικά εξωτερικεύουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας .Η συνέχεια ακολούθησε στην εφηβική ηλικία μέχρι και την ενήλικη ζωή που εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο. Φυσικά το ταξίδι στο χώρο του παραμυθιού θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα.



- Πότε γράψατε το πρώτο σας βιβλίο;

- Το πρώτο μου ολοκληρωμένο παραμύθι γράφτηκε σε ηλικία 9 ετών. Έπειτα από πολλές ακόμα προσπάθειες , το πρώτο μου βιβλίο γράφτηκε και εκδόθηκε πριν 4 χρόνια στην ηλικία των 20 ετών.

- Ποια βιβλία έχετε γράψει;

- Έχω γράψει δύο βιβλία με τίτλους :


‘’ Ο Αφρατούλης στον Λαχανόκηπο ‘’

‘’Η Πριγκίπισσα του Βοτανόκηπου ‘’

Σε λίγο καιρό αναμένεται η κυκλοφορία του τρίτου στην σειρά.

- Πως μπορείτε να συνδυάζεται τη δουλεία της χημικού και αυτή της συγγραφέα ;

- Αν και μια πρώτη ματιά οι δύο αυτές ειδικότητες μοιάζουν αταίριαστες , στην πραγματικότητα έχουν πολλά κοινά .Τόσο η ενασχόληση με την χημεία όσο και με τη συγγραφή εξάπτουν τη φαντασία και προκαλούν ευχάριστα συναισθήματα .Παράλληλα όμως απαιτούν μελέτη, προσπάθεια και πάνω από όλα αγάπη .Επιπλέον, Η συνύπαρξη των δύο αυτών ειδικοτήτων , αλλά και κάθε μια ξεχωριστά , μου δίνει τη δυνατότητα να έρχομαι σε επαφή με τα παιδιά ,να μαθαίνω από αυτά και να τους προσφέρω όσα περισσότερα εφόδια τόσο σαν χημικός όσο και σαν συγγραφέας.

- Τι είναι αυτό που σας αρέσει σε κάθε μια;

- ‘Όπως αναφέραμε και παραπάνω , η ειδικότητα του συγγραφέα και του χημικού είναι εξίσου γοητευτικές μα πολλά κοινά στοιχεία .Παρόλα αυτά , η καθεμιά έχει την δική της γοητεία και τις δικές της προκλήσεις. Στην επιστήμη της χημείας μου αρέσει πολύ η δυνατότητα κατανόησης πολλών φαινομένων από την καθημερινή ζωή , η πρόκληση της έρευνας για την ανακάλυψη του νέου αλλά και η χαρά του πειραματισμού μέσα στο χημικό εργαστήριο.

Από την άλλη πλευρά , στην ιδιότητα του συγγραφέα με συναρπάζει η ‘’γέννηση ‘’ των δικών μου πνευματικών έργων και η χαρά της εξέλιξης τους από την πένα μου μέχρι τα χέρια των παιδιών. Επιπλέον, μου αρέσει πολύ να εξερευνώ τους διαφορετικούς κόσμους της φαντασίας και να ‘’συνομιλώ’’ με τους πρωταγωνιστές αυτών.

Τέλος αυτό που λατρεύω και στις δυο ειδικότητες (χημικού & συγγραφέα)

είναι η επαφή με τα παιδιά , με τα οποία πάντα υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση γενναιοδωρίας και κατανόησης .Η εμπειρία της επικοινωνίας αυτής είναι σίγουρα ευεργετική.

- Σας αρέσει κάποια πιο πολύ ;

- Δεν θα μπορούσα να πω ότι προτιμώ κάποια από αυτές τις δύο. Απλώς , για εμένα , η μία συμπληρώνει την άλλη και μαζί έχουν διαμορφώσει την μέχρι τώρα προσωπικότητα μου.


  Τελειώνοντας αυτή την συνέντευξη ένιωσα πολύ όμορφα. Γνώρισα ένα πολύ γλυκό άνθρωπο που αγαπάει πολύ τα παιδιά και τη δουλειά της χημικού .Τελικά είναι συναρπαστικό να γράφεις βιβλία για παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου