About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Σαν τον σκύλο με τη γάτα...

από τους μαθητές του Ε2,  Γιώργο Αθ., Γιώργο Στ., Λευκοθέα Β., Μάγδα Σκ., Μαρία Κ., Χρύσα Κ.

 Στο μάθημα της Γλώσσας μια εργασία μας ζητούσε να γράψουμε έναν διάλογο μεταξύ ενός


σκύλου και μιας γάτας, με ομοιοκαταληξία.


Γάτα: Άσε τα νυχάκια μου

γιατί αν τα δοκιμάσεις

τη μασέλα σου θα χάσεις.

Σκύλος: Να γιατί τις γάτες τις μισώ.




Γάτα: Πάψε πια να μου μιλάς

γιατί τα νεύρα μου τα σπας

Δε μ ΄αγαπάς, δε σ΄ αγαπώ.

Είμαστε εχθροί εμείς οι δυο!

Μάγδα




Σκύλος: Με τα νύχια σου το χαλί κουρελιάζεις, τι έχεις και νευριάζεις;
Γάτα: Δεν μπορώ να πιάσω το ποντικάκι με το νόστιμο τυράκι.
Σκύλος: Άφησε το το καημένο μπορεί να είναι πεινασμένο.
Γάτα: Πεινασμένο είμαι κι εγώ, γι αυτό θέλω να γευτώ το μικρό το ποντικάκι με το νόστιμο τυράκι.
Σκύλος: Έλα 'δώ βρε τρελή θα σε βάλω φυλακή.
Γάτα: Μη μηλιάς χοντρομπαλά θα σου ρίξω μια μπουνιά!
Σκύλος: Αν μου ρίξεις μια μπουνιά θα σε κάνω μια χαψιά!
Ποντικάκι:Τι είναι αυτή η φασαρία πω πω πω ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!

Πάω αλλού γωνιά να βρω λίγο για να κοιμηθώ.

Χρύσα






Σκύλος : Με τα νύχια σου το χαλί κουρελιάζεις, τι έχεις και νευριάζεις;;

Γάτα : Με εσένα έχω νευριάσει, φύγε γιατί η υπομονή μου στα όρια έχει φτάσει.

Σκύλος : Σταμάτα να νευριάζεις γιατί γύρω σου όλους τους τρομάζεις.

Γάτα: Δεν θέλω να μου μιλάς ούτε να με κοιτάς , ήσυχη άσε με κι ας μου πες πώς με αγαπάς.


Μαρία



Σκύλος: Με τα νύχια σου το χαλί κουρελιάζεις,
τι έχεις και νευριάζεις;
Γάτα: Μη ζυγώνεις. Σε σκίζω στη στιγμή.
Σκύλος: Σκέφτηκες ότι έτσι θα μείνω με ένα μάτι, θα μείνεις με ένα αυτί;
Γάτα: Έχεις δίκιο, τελικά. Άς κάνουμε συντροφιά.


Γιώργος Στ.



και ο ποντικός κι η γάτα...

Ο ποντικός λέει της γάτας:
"τι με κοιτάς και με τρομάζεις,
Ό,τι κι αν κάνεις δεν με νοιάζει.
Θα τρέξω στη στιγμή 
και θα γίνω αστραπή!"

Η γάτα απαντάει:
"Τι νομίζεις ότι είσαι;
Ένα γκρίζο ποντικάκι
που του αρέσει το τυράκι.
Σα θυμώσω και σε πιάσω
Μόνο τότε θα ησυχάσω!"

Γιώργος Αθ.



-Σκύλος: Με τα νύχια σου το χαλί κουρελιάζεις. Τι έχεις και νευριάζεις;

-Γάτα: Με τα δόντια σου το θήραμα κατασπαράσσεις. Μα δεν σου κόβει ότι το παιχνίδι σου δαγκάνεις;

-Σκύλος: Α, γάτα τα νεύρα μ’ έχεις σπάσει.

-Γάτα: Τότε γιατί δεν με δαγκάνεις;

-Σκύλος: Α, γάτα το αστείο παρά πάει. Τα δόντια μου τα βλέπεις;

-Γάτα: Μη ζυγώνεις σε σκίζω στην στιγμή.



 Λευκοθέα




3 σχόλια: