About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον κ. Γιάννη... προπονητή του βόλεϊ

Από την μαθήτρια του ΣΤ1, Χρυσάνθη Δ.

Πηγαίνω βόλεϊ εδώ και 1 χρόνο και μου αρέσει πάρα πολύ! Αποφάσισα να πάρω μία συνέντευξη από τον προπονητή μου, κύριο Γιάννη!!!

-Γεια σας κύριε Γιάννη!

-Γεια σου.

-Θα μπορούσα να σας πάρω μια συνέντευξη;

-Ναι, φυσικά ρώτα με ό,τι θέλεις!

-Πόσα χρόνια είστε γυμναστής;

-Λοιπόν, γυμναστής είμαι 26 χρόνια όμως, σε σχολεία είμαι 14 

χρόνια.

-Μάλιστα! Γιατί διαλέξατε αυτό το επάγγελμα;

-Γιατί από όταν ήμουν μικρός, ήταν το μοναδικό που μου άρεσε!

-Ποιο άθλημα προτιμάτε; Να φανταστώ το βόλεϊ;

-Πολύ σωστά!! Αλλιώς δεν θα γινόμουν προπονητής του βόλεϊ.

-Έχετε δίκιο! Θα σας κάνω μια τελευταία ερώτηση. Γιατί επιλέξατε αυτό το άθλημα;

-Γιατί, είναι ομαδικό και δεν έχει επαφή με τον αντίπαλο. Επίσης είναι γρήγορο και πρέπει να είστε συνέχεια σε εγρήγορση. 

-Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε!

-Παρακαλώ!







Χρυσάνθη Δαριβιανάκη

1 σχόλιο: