About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η περιπέτεια του σκύλου μου

απο τον μαθητή του Στ1 Λευτέρη Μ.
   
   Σας γράφω για την περιπέτεια που πέρασε ο σκύλος μου ο Οσκαρ. Την προηγούμενη Τρίτη ξύπνησα και είδα να έχει
κάνει εμετούς. Φοβήθηκα να μην έχει πάθει κάτι άσχημο
.Δυστυχώς όποτε έπινε νερό έκανε εμετό. Όσο περνούσαν οι
μέρες ο σκύλος χειροτέρευε. Εγώ και ο αδελφός μου κλαίγαμε επειδή νομίζαμε ότι ο Οσκαρ θα πεθάνει. Την επόμενη μέρα τον πήγαμε στον γιατρό και ανακαλύψαμε


ότι είχε καταπιεί ένα μπαλάκι. Ο γιατρός μας είπε ότι τα πράγματα είναι πολύ
σοβαρά και πρέπει να τον βάλουμε αμέσως στο χειρουργείο. Εκεί τα πήγε θαυμάσια.

   Σας έγραψα για το σκύλο μου, για να προσέχετε να μην το πάθει και ο δικό σας σκύλος.

2 σχόλια: