About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ζωγραφική, η αγαπημένη μου τέχνη.

απο την μαθήτρια του Στ1 Ειρήνη Κ.


   Η  ζωγραφική για εμένα σημαίνει πολλά. Όταν ζωγραφίζω νιώθω σαν να πετάω στον ουρανό ψηλά . Δεν είναι ότι απλά μου αρέσει να ζωγραφίζω μια φορά στις τόσες ,ξέρω καλά τι είναι αυτό που μου αρέσει και με τι έχει να κάνει. Αν θέλεις κάτι όπως μία ζωγραφιά να σου πετύχει πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου ,να έχεις υπομονή και ζωηρή φαντασία γιατί η  φαντασία μας μπορεί να μας ταξιδέψει παντού, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα μέρη της. Εγώ συνήθως ζωγραφίζω με μολύβι δηλαδή κάνω μόνο σκίτσο  αλλά ο κάθε ένας μπορεί να κάνει ότι θέλει, το κάθε είδος ζωγραφικής έχει τη δική του αξία.

2 σχόλια:

  1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ... ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!!!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο,πολύ ωραίο! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή