About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον μηχανικό αυτοκινήτων κ. Χαράλαμπο Χειμωνάκη

Από τη μαθήτρια του ΣΤ 3 Έλσα Χ.


-Πόσα χρόνια ασχολείστε με αυτήν την δουλειά;
-Από πάρα πολύ μικρός. 
-Ασχολούνταν κανείς άλλος στην οικογένεια σας με αυτό το επάγγελμα όταν ήσασταν μικρός;
-Ναι,ο μπαμπάς μου και λίγο ο μεγάλος μου αδελφός.
-Σας αρέσει αυτή η δουλειά ή θα θέλατε να ασχοληθείτε με κάτι άλλο;
-Μου αρέσει πάρα πολύ και δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό.
-Έχετε δικό σας συνεργείο ή δουλεύετε κάπου αλλού;
-Δουλεύω σε κάποιο συνεργείο αλλά έχω και ένα δικό μου χώρο για να φτιάχνω αυτοκίνητα τον ελεύθερο μου χρόνο.
  
-Αυτή η δουλειά είναι δυσκολότερη από κάποιες άλλες;
-Είναι μια δουλειά δύσκολη και υπεύθυνη, η οποία αν έχεις το μυαλό σου σε αυτήν δεν αντιμετωπίζεις καμία δυσκολία.

-Έχετε πάθει κάποιο ατύχημα εν ώρα δουλειάς;
-Κάποιες στιγμές συμβαίνουν κάποια μικροατυχήματα όταν υπάρχει πολλή πίεση.

-Μπορείτε να μου πείτε ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα που μπορεί να πάθει ένα αυτοκίνητο;
-Καθημερινά αντιμετωπίζουμε διάφορα προβλήματα διότι έχουμε βλάβες, τις ίδιες με διαφορετικά συμπτώματα τα οποία σε μπερδεύουν στην διάγνωση.

-Αγοράζετε καθημερινά ανταλλακτικά, είναι καθόλου ακριβά;
-Τα ανταλλακτικά κειμένονται σε διάφορες τιμές διότι έχουμε διάφορες ποιότητες.

-Φτιάχνετε μόνο αυτοκίνητα ή και άλλα μηχανήματα και τι μάρκες αυτοκίνητων ακριβώς;
-Ασχολούμαι περισσότερο με μια μάρκα αυτοκινήτων αλλά φτιάχνω και διαφόρων ειδών πράγματα.

-Την εποχή της κρίσης τα πράγματα πάνε καλά;
-Ίσως έχει ευνοήσει λιγάκι η κρίση, γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτοκίνητο και έτσι προσπαθεί να τα συντηρεί.


Ευχαριστώ που διαθέσατε λίγη ώρα από τον χρόνο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου