About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τη δασκάλα του χορού Χριστίνα Τζίκα

Από τις μαθήτριες του ΣΤ1, Ελένη Γ. και του ΣΤ3, Έλσα Χ.
Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξη που πήρα από τη δασκάλα μου στο χορό:


- Γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά; 

- Επέλεξα αυτή τη δουλειά για να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Πάντα μου άρεσε ο χορός τον αγαπούσα από πολύ μικρή. 

- Από πότε ξεκινήσατε να μαθαίνετε χορό και πόσα χρόνια ασχολείστε; 

- Ξεκίνησα το χορό από 4 χρόνων και τελείωσα τις σπουδές μου γύρω στα 16 μου χρόνια .Έκτοτε κάνω μαθήματα χοροί σε μικρούς και μεγάλους. 

- Είναι δύσκολη αυτή η δουλειά;

- Αν αγαπάς αυτό που κάνεις δεν είναι καθόλου δύσκολο. Μάλιστα εγώ το επάγγελμα μου το βλέπω ως χόμπι κι έτσι περνάνε οι ώρες των μαθημάτων πολύ γρήγορα. 

- Πόσους χορούς ξέρετε και τι είδους; 

- Ασχολούμαι με όλα τα είδη χορού, όπως κρητικά, θρακιώτικα βλάχικα, λαϊκά αλλά και oriental, λάτιν, hip hop. 

- Θα προτιμούσατε μια άλλη δουλειά; 

- Όχι, γιατί με αυτή τη δουλειά διασκεδάζω, περνάω ευχάριστα το χρόνο μου και είμαι πολύ χαρούμενη που την επέλεξα. 

- Την εποχή της κρίσης τα πράγματα είναι καλά; 

- Δυστυχώς σε κανένα επάγγελμα δεν είναι εύκολα πια τα πράγματα στις μέρες μας. Έτσι και στο χορό, έχουν ελαττωθεί οι μαθητές. Όταν δε έχει κάποιος τα προς το ζην, δεν πηγαίνει να μάθουν χορό τα παιδιά του. Κοιτάζει πως να τα ταΐσει και να τα ντύσει. 

- Έχετε πάθει κάποιο ατύχημα εν ώρα εργασίας; 

- Τα μικροατυχήματα είναι αναπόφευκτα δυστυχώς. Αυτές τις μέρες, για παράδειγμα χτύπησα το πόδι μου. 

- Τα παιδιά αυτή την εποχή διαλέγουν ως εξωσχολική δραστηριότητα το χορό ή κάτι άλλο; 

- Αν ένα παιδί αγαπά το χορό δεν τον αφήνει πότε για κάτι άλλο. 

- Πόσα χρόνια διδάσκετε; 

- Διδάσκω χορό εδώ και 16 χρόνια, δηλαδή από 16 ετών. 

Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κυρία Χριστίνα Τζίκα για την συνέντευξη που μας παραχώρησε και για όσα μοιράστηκε μαζί μας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου