About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Η Χρονομηχανή

Από τη μαθήτρια του ΣΤ 3 Νεφέλη Σ.

Προσωπική εργασία πό το βιβλίο της Γλώσσας της ΣΤ΄Δημοτικού:

"Το απόγευμα του Σαββάτου οι γονείς μας έφυγαν γιατί είχαν δουλειά. Εγώ με την αδερφή μου μείναμε μόνες στο σπίτι και ... είχε έρθει η ώρα να πραγματοποιήσω τα σχέδια μου!
- Μαρινάκι, πάμε στον κήπο να με βοηθήσεις να φτιάξουμε κάτι; ρώτησα την αδερφή μου.
- Θα πάμε μόνο αν μου κάνεις ένα χατίρι! πείσμωσε αυτή.
Βγήκαμε στον κήπο κρατώντας το χαρτί που έγραφε που βρίσκονταν θαμμένες οι χρονομηχανές. Αρχίσαμε να σκάβουμε ώσπου εμφανίστηκε μια πινακίδα «ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΕΣ ΠΙΘΑΝΩΣ ΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ». Σκάψαμε λίγο πιο βαθιά και ... να μια χρονομηχανή! Την τραβήξαμε έξω και την περιεργαστήκαμε.

- Εντάξει Μαρίνα. Σου υποσχέθηκα ότι θα σου κάνω ένα χατίρι. Διάλεξε ένα παραμύθι, όποιο θέλεις, και οι ήρωές του θα εμφανιστούν μπροστά σου!
- Θέλω τη Χιονάτη και τους Επτά Νάνους!
Ευθύς πληκτρολόγησα τα κουμπιά της χρονομηχανής και .... ΜΠΑΑΑΑΑΜ! Μπροστά μας είχαν εμφανιστεί επτά κοντές Χιονάτες κι ένας ψηλός νάνος! Δεν ήταν καθόλου σαν το κλασικό παραμύθι. Και οι οκτώ ήταν άσχημοι, ντυμένοι στα μαύρα και αναμαλλιασμένοι.
Η μικρή αδερφή μου φοβήθηκε και γαντζώθηκε πάνω μου. Τότε τα «τέρατα» ορμήσανε καταπάνω μας! Ίσα που προλάβαμε να μπούμε στο σπίτι τρέχοντας, με τη χρονομηχανή στα χέρια, χωρίς να μας πιάσουν.
- Η μηχανή δουλεύει ανάποδα, είπα τρέμοντας.
- Τι θα κάνουμε; ρώτησε η Μαρίνα κλαψουρίζοντας.
- Το βρήκα! Θα καλέσουμε την Καλή Νεράιδα!
- Μα τότε, θα εμφανιστεί η Κακή Νεράιδα...
- Σωστά! Άρα πρέπει να κάνουμε το ανάποδο.
Πληκτρολόγησα στη χρονομηχανή «Κακή Νεράιδα» και αμέσως, εμφανίστηκε μια πολύ όμορφη νεράιδα με κατάλευκο φόρεμα.
- Σε παρακαλώ, εξαφάνισε τα «τέρατα» που βρίσκονται στην αυλή μας, της είπα.
Η νεράιδα αμίλητη υπάκουσε στην εντολή με το μαγικό της ραβδί και ύστερα, εξαφανίστηκε κι αυτή.
- Ουφ! Καλές είναι οι χρονομηχανές αλλά ...., μουρμούρισα. Η μαμά και ο μπαμπάς θα γυρίσουν σε καμιά ωρίτσα. Πάμε. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας για να ξαναφτιάξουμε τον κήπο! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου