About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Στον Ρονάλντο η χρυσή μπάλα για το 2013!

Από το μαθητή του ΣΤ 2 Μιχάλη Α.

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο κατέκτησε τη Χρυσή Μπάλα 2013, φτάνοντας στην κορυφή του πλανήτη για δεύτερη φορά στην καριέρα του, μετά την τετραετή «δυναστεία» του Λιονέλ Μέσι.
Ο Ρονάλντο έγινε, έτσι, ο πρώτος Πορτογάλος που βραβεύεται με τη Χρυσή Μπάλα για δεύτερη φορά, με τους Εουσέμπιο και Λουίς Φίγκο να έχουν πάρει από μία.
Ο 28χρονος επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης, κατά την απονομή του βραβείου από τον Πελέ δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά του, δηλώνοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου στην Ρεάλ και εθνική Πορτογαλίας. Χωρίς αυτούς και τις προσπάθειές τους αυτό δεν ήταν δυνατό. Είμαι πολύ χαρούμενος, δεν είναι εύκολο να κατακτήσεις αυτό το βραβείο. Πρέπει να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας μου, όλους όσοι με ψήφισαν και όλοι όσοι ήταν δίπλα μου. Τη σύντροφό μου, τους φίλους μου και τον γιο μου. Είναι πολύ συγκινητική η στιγμή. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα ευχαριστώ σε όλους».


Η σημερινή εκδήλωση είχε ιστορική σημασία, καθώς δόθηκε Χρυσή Μπάλα και στον θρυλικό Πελέ για να αποκατασταθεί η αδικία, καθώς την εποχή που ο Βραζιλιάνος ήταν ο κυρίαρχος του πλανήτη, ο θεσμός αφορούσε μόνο Ευρωπαίους ποδοσφαιριστές.
Η τελική κατάταξη, αναλυτικώς:
1. Cristiano Ronaldo (27,99%)
2. Lionel Messi (24,72%)
3. Franck Ribéry (23,39%)
4. Zlatan Ibrahimovic (5,29%)
5. Neymar (3,17%)
6. Andrés Iniesta (2,08%)
Ειδική βράβευση για Πελέ
Λίγα λεπτά πριν από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, δάκρυσε και ο Πελέ, καθώς δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά του, κατά την ειδική βράβευσή του από τη FIFA, για την προσφορά του στο ποδόσφαιρο.

Είναι τέλειο!

Πηγή: karfitsa.gr


3 σχόλια:

  1. Θα ήθελα εγώ προσοπικά να την έπαιρνε ο Lionel Messi όπως και πέρισι, για εμένα ο Lionel Messi και ο Christiano Ronaldo!!! ουουυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ωραίο και ενδιαφέρων αρθρό,!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματι παρα πολυ ωραιο αρθρο.Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή