About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον μπαμπά μου για το πώς είναι η δουλειά ενός υπεύθυνου παραλαβής εμπορευμάτων σε μεγάλη αλυσίδα Super Market

Από τη μαθήτρια του ΣΤ 2 Αγγελική Π.

-Σου αρέσει η δουλειά του υπεύθυνου παραλαβής εμπορευμάτων;
-Αν και είναι βαριά δουλειά μου αρέσει.

-Είναι δύσκολο αυτό το πόστο;
-Ναι, πολύ. 


-Τι κάνεις σαν υπεύθυνος παραλαβής στην δουλειά σου; 
-Φροντίζω για την σωστή παραλαβή όλων των εμπορευμάτων, ελέγχω τα νωπά προϊόντα,τα λαχανικά και τα φρούτα, επίσης και τα κατεψυγμένα να έχουν την προβλεπόμενη θερμοκρασία.

-Θα ήθελες να έκανες κάποια άλλη δουλειά;
-Όχι, αυτή η δουλειά με καλύπτει.

-Πόσα χρόνια δουλεύεις σαν υπεύθυνος παραλαβής;
-Τρία χρόνια.

-Θέλεις να συνεχίσεις αυτήν τη δουλειά;
-Σε αυτό το πόστο όχι για πολλά χρόνια ακόμη γιατί καταπονείται πολύ το σώμα.

-Πιστεύεις πως κάνεις καλά τη δουλειά σου;
-Ναι, το πιστεύω.

-Ευχαριστούμε για τον χρόνο που μας έδωσες για να γράψουμε αυτό το άρθρο.
-Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω για την δουλειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου