About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ο Άι –Βασίλης... απαντά στις απορίες μας

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Σοφία Κ.
Έστειλα ένα γράμμα στον Αϊ –Βασίλη στη μακρινή Λαπωνία και μου απάντησε. Αν θέλετε λοιπόν να μάθετε τα μυστικά του διαβάστε παρακάτω: 
• Έχεις πολλή δουλειά όλο το χρόνο; 
Α.Β. : Όλο το χρόνο φτιάχνουμε παιχνίδια αλλά το Δεκέμβρη εργαζόμαστε εντατικά για να προλάβουμε να είναι όλα έτοιμα στην ώρα τους. 
• Είσαι ευχαριστημένος με τους βοηθούς σου, τα ξωτικά; 
Α. Β. : Πάρα πολύ. Είναι υπάκουα, φιλικά και συνεργάζονται άψογα. Γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν, χωρίς αυτά δεν θα τα κατάφερνα. Και μην ξεχνάτε, ότι το μόνο τους κίνητρο είναι η χαρά των παιδιών. 
• Πώς μας παρακολουθείτε καθημερινά; Α. Β. :Το κάθε παιδί στον κόσμο έχει το δικό του ξωτικό. Έτσι όταν κάνετε μια αταξία μου τη λέει το ξωτικό και την καταγράφω στο ημερολόγιο των αταξιών.
• Πώς δίνεις τα δώρα σε τόσα παιδιά μέσα σε μια νύχτα; 
Α. Β. : Αυτό είναι μυστικό... αλλά θα σας το πω. Έχω ένα μαγικό ρολόι που επηρεάζει τον χρόνο εκείνη τη νύχτα. Τον κάνει να κυλάει πιο αργά χωρίς να γίνεται αντιληπτό κι έτσι προλαβαίνω. 
• Πώς ταξιδεύεις τη νύχτα χωρίς φως; 
Α. Β. : Μα, έχω τον Ρούντολφ, το ελαφάκι με την φωτεινή μυτούλα και βρίσκω τον δρόμο μου. 
• Γιατί τρώτε τους κουραμπιέδες ή τα μελομακάρονα και το γάλα που αφήνουμε δίπλα στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο. 
Α. Β. : Γιατί όπως καταλαβαίνετε, με τόσα δρομολόγια που κάνω είμαι πεινασμένος και κουρασμένος. Εε ... είμαι και λίγο λιχούδης. 
• Πώς ξέρεις ποια παιδιά σε πιστεύουν και ποια όχι; 
Α. Β. : Όποιο παιδί μ’ έχει στην καρδιά του, σίγουρα με πιστεύει και ακούει το βράδυ της Πρωτοχρονιάς τα καμπανάκια από το έλκηθρο μου. Κλείστε τα μάτια, ανοίξτε την καρδιά σας και σίγουρα θα με δείτε... 

Χρόνια Πολλά σε όλους !!!



1 σχόλιο: