About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Μία αληθινή ιστορία.. που έζησα !!

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Δανάη Μ.
Η μαμά μου κατάγεται από την Σπάρτη. Κάθε καλοκαίρι πηγαίνουμε να επισκεφτούμε τη γιαγιά μου και τον παππού μου. Έτσι το καλοκαίρι του 2007 έζησα ένα πολύ δυσάρεστο περιστατικό και αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας.
Το καλοκαίρι του 2007 αποφασίσαμε να πάμε με τη μαμά μου στην Σπάρτη για διακοπές. O μπαμπάς μου εκείνο το καλοκαίρι είχε πολλή δουλεία, έτσι δεν μπορούσε να έρθει μαζί μας ενώ η αδερφή μου δεν είχε ακόμα γεννηθεί.


Αρχικά από το Ηράκλειο πήραμε το καράβι για να πάμε στην Αθήνα και έπειτα το λεωφορείο για τη Σπάρτη. Καθώς λοιπόν ταξιδεύαμε, είδαμε μια μεγάλη πυρκαγιά να έχει ξεσπάσει πίσω από ένα βουνό. Όσο πλησιάζαμε έβλεπα δέντρα να καίγονται, ανθρώπους να προσπαθούν να σωθούν και τους πυροσβέστες να προσπαθούν με πολλή δυσκολία  να σβήσουν την φωτιά. Είχα τρομάξει πολύ. Η μαμά μου προσπάθησε να με καθησυχάσει. Ο οδηγός σταμάτησε το όχημα και μας είπε ότι η φωτιά εξαπλώνεται και πλησιάζει προς το μέρος μας άλλα και ότι είχε βρει άλλον δρόμο για να φτάσουμε στον προορισμό  μας. Εκείνη τη στιγμή πραγματικά ηρέμησα.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι της γιαγιάς μου ήμουν πολύ ταραγμένη και πήγα κατευθείαν για ύπνο. Το άλλο πρωί άνοιξα την τηλεόραση για να δω παιδικά. Όμως έπεσα πάνω στις ειδήσεις και συγκεκριμένα στο θέμα με την φωτιά που είχε πιάσει στο Πύργο της Ηλείας. Τότε σκέφτηκα ότι ήμουν και εγώ κοντά εκεί. Άκουγα ότι πολλοί άνθρωποι κάηκαν εκεί

Ήμαστε πολύ τυχεροί που δεν πάθαμε κάτι.

1 σχόλιο:

  1. και εγω οταν πηγα διακοπες το ιδιο ακριβως περιστατικο μου συναιβει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή