About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από την κυρία Joanna

 Από τις μαθήτριες του ΣΤ 2 Ειρήνη Κ. και Ελένη Τ.
 Φέτος έχουμε τη χαρά να έχουμε στο σχολείο μας μια δασκάλα από την Πορτογαλία! Τη λένε κυρία Joanna και έχει έρθει στην Ελλάδα με το πρόγραμμα Erasmus. Εμείς, τα παιδιά του ΣΤ 2 την έχουμε μαζί μας την ώρα των Εικαστικών. Φτιάξαμε μαζί της τις αυτοπροσωπογραφίες μας και την επόμενη φορά θα φτιάξουμε ζωάκια από ανακυκλώσιμα υλικά. Θεωρήσαμε ενδιαφέρον να της πάρουμε συνέντευξη. Η συνέντευξη έγινε στα Αγγλικά. Τη μεταφράσαμε και σας την παρουσιάζουμε.

ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: Πώς είναι το επίθετό σας;
ΚΥΡΙΑ JΟΑΝΝΑ: Valente.

Μ:Τι κάνετε στον ελεύθερό σας χρόνο;
Κ. J.: Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ακούω μουσική, να πηγαίνω βόλτα στην φύση, να διαβάζω, να παίρνω φωτογραφίες…

Μ.: Ποιο είναι το χόμπι σας;
Κ.J.: Nα διαβάζω…

Μ: Τι μουσική ακούτε;
Κ. J.: Όλα τα συγκροτήματα μουσικής. Μου αρέσουν οι Doors, οι Pearl jem, οι Bjork, ο Bob Marley, η Nina Simone, η Bossa Nova, οι Οjos de Brujo…

M.: Σε ποια χώρα ή πόλη θα θέλατε να πάτε;
Κ. J.: Ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά μου είναι να πάω σε όλοι την Αφρική. Επίσης εμένα θα μου άρεσε να πάω στην Σκοτία, στην Αυστραλία, στην Ινδία και στο Μεξικό…

Μ.: Ποια ζώα σας αρέσουν; 
Κ. J.: Τα δελφίνια,οι σκύλοι,τα πουλιά,οι πεταλούδες…

Μ.: Ποιες γλώσσες μπορείτε να μιλήσετε;
Κ. J.: Aγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλέζικα και Γαλλικά.

Μ.: Είναι ωραία η Πορτογαλία; 
Κ.J.: Ναι, είναι ωραία. Εμείς έχουμε στην Πορτογαλία πολύ όμορφες παραλίες, βουνά, εθνικά πάρκα, μνημεία, υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι και έχουμε χιόνι, όσο και ήλιο.

Μ.:  Ζήσατε κάπου αλλού εκτός από την Πορτογαλία; 
Κ.J.: Όχι, (μόνο ένα μήνα στο Πράσινο Ακρωτήρι).


Μ.: Για ποιο λόγο διαλέξατε την Ελλάδα;
Κ.J.: Θα μπορούσα να τη διαλέξω αλλά δεν το έκανα, γιατί από το πρόγραμμα Erasmus με έστειλαν εκείνοι εδώ.


 Μ.:  Για ποιο λόγο διαλέξατε να γίνετε δασκάλα; 
Κ.J.: Επειδή αγαπώ τα παιδιά και θέλω να τους δώσω το καλύτερο. Πιστεύω ότι αν επιλέξουμε να δουλέψουμε σε κάτι και κάνουμε  το καλύτερο δυνατό, μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο.

3 σχόλια:

  1. Eνδιαφέρον αλλά θα μου άρεσε να ήταν και στα αγγλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κυρία Joanna είναι καταπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο το θεμα,αλλα και εγω θα το προτιμουσα στα αγγλικα δεν πιραζει την επομενη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή