About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Ατέλειωτο παιχνίδι

Από τη μαθήτρια του ΣΤ1, Αντονέτα Τ.
Η ιστορία αυτή γράφτηκε με αφορμή εργασία στο μάθημα της Γλώσσας.
Το καλοκαίρι, που κλείνουν τα σχολεία, ξεχνιέμαι στο παιχνίδι. Παίζω ατελείωτες ώρες και το βράδυ γυρίζω αργά στο σπίτι σε τρισάθλια κατάσταση, με κατακόκκινα μάγουλα και λερωμένα ρούχα. Πλένομαι βιαστικά και κάθομαι στο τραπέζι.
Συνήθως είμαι θεονήστικη, γιατί δεν έχω βάλει μπουκιά στο στόμα μου όλη μέρα. Κόβω σε φέτες το ολόφρεσκο ψωμί που έχει ζυμώσει η γιαγιά μου και τρώω το πεντανόστιμο φαγητό που έχει ετοιμάσει η μητέρα μου. Μετά πηγαίνω για ύπνο, γιατί πρέπει να έχω δυνάμεις για το παιχνίδι της επόμενης μέρας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου