About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη με τον μουσικό κο Θεόφιλο Πλευράκη

απο τις "εξερευνήτριες"
 
  Πρόσφατα πήραμε συνέντευξη από τον κύριο που διδάσκει κιθάρα σς έναν απο εμάς .Σε αύτη την συνέντευξη μας μιλάει για την ζωή του.

-Πως ονομάζεστε;

-Ονομάζομαι Θεόφιλος Πλευράκης

-Τι δουλειά κάνετε;



-Εχω πτυχίο στους υπολογηστές και τωρα δουλεύω ως μουσικός.

-Κάνετε μάθημα σε ωδείο ή πηγαίνετε στα σπίτια των παιδιών;

-Κάνω και τα δύο. Δουλεύω σε τρία ωδεία και πηγαίνω και σε σπίτια.

-Πως γίνετε αυτό; Πως τα προλαβαίνετε όλα αυτά;

-Μόνο εγώ το ξέρω αυτό. Πρώτα πάω στα ωδεία και μετα πάω στα ιδιαίτερα.

-Πόσες μέρες την εβδομάδα δουλεύετε;

-Έξι μέρες την εβδομάδα.Το Σάββατο επισκέπτομαι μόνο τα σπίτια των παιδιών αλλά τις άλλες ημέρες τα κάνω και τα δύο.

-Αυτό δεν επιρεάζει την καθημερινή σας ζωή.

-Φυσικά. Η μόνη μέρα που περνάω χρόνο με την οικογένεια μου είναι η Κυριακή. Τις άλλες μέρες πρωί φεύγω βράδυ γυρίζω!

-Κάνετε κάτι για αυτό;

-Κάνω ότι μπορώ. Προσπαθώ να μειώσω τις ώρες που δουλεύω και να περνάω περισσότερο χρόνο με την οικογένεια μου αλλά αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο!

-Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχαμε

-Ευχαριστώ και εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου