About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Όλη η αλήθεια για το επάγγελμα του αστυνομικού

απο   Δήμητρα Δ.-Μαρία Π.-Φοίβο Χ.


Συνέντευξη απο έναν πρώην αστυνομικό

...τον κ. Αντώνη

1)Πως αποφασίσατε να γίνετε αστυνομικός;

Απολυόμενος από το στρατό 1962 με κανονική θητεία, το καλοκαίρι του ιδίου έτους προκύρηξε για την ελληνική χωροφυλακη,το αρμόδιο υπουργείο διαγωνισμό.. Προσκόμισα 

τα απαραίτητα δικαιολογητικά και είχα την τύχη να με προσλάβουν σε αυτό το ένδοξο σώμα που ήταν η μεγάλη επιθυμία μου..

2)Τι εμπειρίες είχατε στην αστυνομική σας καριέρα;

Απέκτησα εμπειρίες στα 2 χρονιά ως χοροφυλακας.μετα έγινα βαθμοφόρος κατόπιν επιτυχών εξετασεων.Χρηματισα σε αστυνομικούς σταθμούς της υπαίθρου ως αστυνόμος και απέκτησα πολλές χρήσιμες και μεγάλες εμπειρίες.

3)Σας άρεσε το επάγγελμα σας;

Το επάγγελμα του αστυνομικού μου άρεσε και για πάντα θα μου αρεσει.Μεχρι να ζω θα μου είναι το 
α και το ω.

4)Τι δυσκολίες συναντήσατε στο επάγγελμα σας;

Στο επάγγελμα του αστυνομικού συνάντησα πολλές δυσκολίες. αλλά με τη υπομονή και την επιμονή πάντα κατέληγαν σε θετικό αποτέλεσμα.

5)Πως νιώθετε τώρα που έκλεισε αυτό το κομμάτι της ζώνης σας;

Συνταξιούχος τώρα και πολλά χρονιά από την αστυνομία , οι αναμνήσεις όλες γενικά παραμενουν,μεχρι το τέλος της ζωής. Νιώθω ευτυχής ,πάντοτε η συμπεριφορά μου ήταν ανθρώπινη γιατί αγαπούσα τους καλούς και συμβούλευα τους κακούς. Τώρα πια περιορισμένος στην οικογένεια μου προσπαθώ πάντοτε για το καλύτερο. Πάντοτε είμαι αισιόδοξος «όλα θα πάνε καλά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου