About

Η ηλεκτρονική σχολική εφημερίδα των μαθητών της έκτης τάξης με ειδήσεις , σχόλια, συνεντεύξεις και άλλα ενδιαφέροντα.

Συνέντευξη από τον βαλκανιονίκη γυμναστή του σχολείου μας

απο   Δήμητρα Δ.-Μαρία Π.-Φοίβο Χ.

   
   Το μάθημα της γυμναστικής είναι ένα μάθημα που μάλλον όλα τα παιδιά συμπαθούνε. Γυμναστής του σχολείου μας είναι ο κ. Περικλής. Πρόσφατα μάθαμε ότι ο κ. Περικλής ήταν και Βαλκανιονίκης. Αποφασίσαμε να μάθουμε κάτι περισσότερο γι'αυτό.
-Κύριε Περικλή,


έχουμε ακούσει οτι συμμετείχατε στους Βαλκανικούς Αγώνες. Αληθεύει;
-Ναι, αληθεύει. Πριν από κάποια χρόνια είχα πάει στους Βαλκανικούς αγώνες. 


-Πώς έγινε και πήγατε ,ποιος το αποφάσισε;

-Δεν το αποφάσισα εγώ, απλώς ήμουν ο καλύτερος Έλληνας αθλητής στο αγώνισμά μου.


οιο ήταν αυτό;
-Τα400 μέτρα.


-Πόσο χρονών είσαστε όταν πήγατε στους Βαλκανικούς αγώνες;

-Πήγα 3 φορές , στα 16, στα 19 και στα 21 μου χρόνια.


 -Σε τι θέση βγήκατε; 
-Δύο φορές βγήκα στη δεύτερη θέση και έχω πετύχει και ένα πανελλήνιο ρεκόρ στους Βαλκανικούς αγώνες.

-Ποιες χώρες συμμετείχαν σε αυτούς τους αγώνες;

-Συμμετείχε η Ελλάδα, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Τουρκία, η Αλβανία, η Σερβία και η Κροατία.


-Πόσες ώρες την ημέρα αθλούσασταν;

-Περίπου 6 ώρες, 2 ώρες το πρωί και 4 ώρες το απόγευμα. 

 
-Τι θυσίες κάνατε για να έχετε αυτό το αποτέλεσμα;
-Στερήθηκα διασκέδαση, βόλτα, παρέες ακόμα και τη φοιτητική μου ζωή.


-Ευχαριστούμε και συγχαρητήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου